Mårbacka....








Inleder med lite mysiga bilder på mina fina mårbackor som daniel kom hem med... <3
Visst är det härligt med oputsade fönster? Vi har en härlig tid framför oss med mycket sol. Jag måste tatag i fönster puttsandet. Fast att det känns lite onödigt. Vi ska väll snart på börja slipning och om målning av fönster. Är det någon som känner sig rastlös i sommar, kanske saknar sommarjobb?. Så är det bara att anmäla sig.. :)

Idag har jag klippt lite och varit på middag hos Anki Elvis farmor. Vi hade super trevlig. Jim och janina kom även förbi och åt middag. Vi pratade på och snackade om allt möjligt. Tack kära svärmor för dom fina karafferna jag fick av dig idag jag blev så glad:). För er som inte var med, så kommer det nog på bild snart.

Gick även ner och handlade med en mycket nyfiken Elvis som i vanliga fall bara sover när jag sätter honom i vagnen. Var vaken hela resan från farmor till ica, från ica till hemmet, från hemmet till gammelmormor och morfar där vi fick fika och en kopp kaffe. Men när vi sedan gick hem tog det inte många meter innan han somnade. Trött kille....


En extra hälsning till Favorit Farfar som ligger hemma i magsjuka. Vila nu upp dig fort, så att bli frisk! För då ska vi ut och tjuväta på macken! Är så himmla trött och less på morsans kalops! Ja vill ha parisare!!! /Elvis





-Matilda


Kommentarer
Postat av: farfar

Farfar är frisk, nu ska jag beställa ett parramål?

Visst vill du ha cocacola för du är väl less att dricka välling ur nappflaskan, colan drar vi i oss med sugrör!

2010-04-24 @ 20:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0