The mys!

Helå i stugorna!. Va sjuk mysigt det är att bara få vara ute på dagarna i solen. Vi försöker göra det mesta vi kan nu ute på dagarna. Gräsmattan våran, är snart framtinad så vi hoppas på att få kratta den till valborgs.
Längtar så... Något annat som jag /vi börjat längta efter är sommarplantorna. Det kanske kommer blommor redan nu till helgen hem till lunavägen. Det ryktas om att minipenseerna är klara i växthuset.
Ska bli så kul att få plantera lite i blommlådorna på fram sidan av huset...




I kväll har jag och Elvis varit hos min syster på middag och the mys framför tv. Är så kul att vi har en sån stor sovare till son. är som inga problem att ha med honom hem till folk och söva där. Vilket vi prövade i lördags då jag Daniel, Nina och Peter gästade fam.Janssons. Elvis var med oss fram tills 21.30 tills han somnade lugnt i jeas famn. utan något som hellst gnäll. Och utan att vakna nån gång under kvällen. Vi har en sån super snäll kille.!! :)


Nä nu kommer snart Älsklingen hem från jobbet....



-En trött Elvis uten på gården.




-Matilda


Kommentarer
Postat av: Jesse

Men hallå, vars bor ni egentligen? Här är det kvar massor med snö..och blommor..jag vill också ha...men vars ska jag stoppa dom har du tänkt? =P

2010-04-20 @ 09:26:53
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0