Min morfar.....

Hej hopp idag tror jag att jag fått lite solbränna på mitt rättsålagom svår solade face. Jag har väldigt lätt att bli brun på kroppen bara jag visstas i sol-ljus. Har hört att min mormor lider av samma problem. Men å anda sidan så är det inte sätt lätt att leva brevid morfar. Han som är ute och fiskar hela dagarna och ser ut därefter som en pepparkaka. ((andra hemmet för min morfar är i en liten blå båt en bit upp efter älven. För dom som inte visste.)) Min morfar han är en riktig livs njutare.... När jag har mina barnbarn, barnbarns barn och blivit pensioner ska jag bli som honom... :)

I veckan har våran bil fått toning på framrutorna och sommar ''Rimmsen'' på slagna. Den vart tok snygg för dom som inte sett det :P

Bjuder på bite bilder på elvis



 

Kommentarer
Postat av: Jossan och Leia

Ååh han har ju blitt så stor! Vi måste ses snart! Man hinner ju inte med ju! :)

2010-04-19 @ 23:03:48
URL: http://gamblah.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Gudars vad jag älskar eran lilla kille..!! Man kan ju inte sluta le när man ser han. Sötnöten! =)

2010-04-24 @ 23:24:38
URL: http://jjeeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0