Vilket väder vi har

Idag var vi ute på gården och fejjat. Bland annat plockat bajs som kanske inte alls är så trevlig fick lite assistans av min mor på dom sista högarna. Nog om skit snacket..;)
Här kommer lite nya bilder från denna vecka...


-En bild på Doda och melkan





-Två sötabilder på elvis i pappas keps



-Farfar nu vill jag ha min post i min låda/ Elvis


-Vårt nya skåp som kommer att pryda vårt somrum perfekt. Kommer att bli mitt ''lilla'' smink bord.
Vi fått av Daniels Mamma. :)



Det var allt för nu. Hejsvejs.



-Matilda


Kommentarer
Postat av: Tess

Åh så fint skåp! Är sj ute efter en sån att ha i sovrummet :-)

2010-04-13 @ 07:48:00
URL: http://theresasblogg.blogspot.com/
Postat av: Thesa

Shit va kul med så mycket bilder :)Keep it up. KRAM Thesa

2010-04-14 @ 14:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0