Så då va det dax igen...

För ett litet inlägg. Är lite långt mellan gånger na nu för tiden. Elvis ligger klubbad i sängen. febertermometern stod på 39.4. Så lill killen är rätt trött. Idag har jag agreat lite frissa klippt 3huvuden. inte så ofta nu för tiden det blir så många om dagen..:P Madans Daniel lagade gräsklipparen och började klippa. tog inte en så långstund innan den blev trasig igen. Så vår fina ''äng'' fortsätter att växa. Så om någon har en ordentilig gräsklippare att låna ut. Hör av er snarast!!
Marcus sara einar och Doris (som fortfarande bor kvar i saras mage) kom på fika. Vilket gjorde dagen trevligare än att sitta och stirra ut på våran fint blomstrande äng. Finns det ormar såhär långt in i samhället? isf tror jag att dom kommer att gilla vår gräsmatta. 
Mamma nisse clara har det bra i turkiet dom. kommer hem på 1vecka och 2dagar. tror vi måste lösadethär med gräset. -Jag vet att jag tjatar men. Det hänger över mig!!!


Fick hem mitt starnagelkitt igår. Jag vart eld och lågor slet upp kartongen och fick se att Uvlampan var trasig och uvrören lika så. Man bli så irriterad när man måste skicka tillbaka saker man redan väntat på... Puuhh!



-Elvis tog sina fösta 5 steg idag. Momma jag kanske går innan du kommer hem.


-en bild på elvis och farfar i stugan


Kommentarer
Postat av: Theresa

Ska du öppna en nagelsalong hemma? :-)

2010-09-03 @ 07:10:45
URL: http://theresasblogg.blogspot.com/
Postat av: frida

men gud va skoj, fixar du naglar?:) vad tar du?:) skulle vara sjukt kul att testa ha såna långa fina;)

2010-09-23 @ 10:36:34
URL: http://shooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0