Ensammen hemma...

Hej på er, här sitter man helt själv. Eller själv och själv. Elvis och Doda är ju hemma men dom snarkar i kapp. så jag försöker roa mig sig med lite bloggläsande och och traderande.

Här kommer lite bilder från finnhällan som juag lovat.
 
Mira och Doda


Ida i sin söta sommarklänning


Morfar fixar med hamburgare och Doda övervakar


Dax för dukning av bryggan.


Melkan kryper


Morfar och Elvis


Melkan i trädet


Thesa i aftonsolen


Daniel och jag har kul:)

Det är föst när man vet vad man verkligen saknar och vad man värkligen behöver. Som livet blir som allra vackrast och mest spännande. Det är fönst när man möter något avgörande som man förstår att livet är till för att levas, och det är först när man möter sin största kärlek som man förstår vad livet är värt. Du har fått mig att förstå varför livet är engåva, du ÄR mitt liv. Varje dag jag går utan dig förstår jag hur mycket du betyderför mig.
Du är min allra bästa vän, sambo och pappa till vår son.
Daniel Jag älskar dig!


-Matilda


Kommentarer
Postat av: Jossan och Leia

Så himla fint skrivet av dig!

är glad att du och Daniel fann varandra och önskar er all lycka i framtiden!

Elvis kan skatta sig lycklig som har så fina föräldrar :D

2010-08-01 @ 17:01:22
URL: http://gamblah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0